Slávik 2007: Peter Cmorik, Zuzana Smatanová a skupina Desmod sú víťazmi!

02.12.2007 Celý región

Slovensko už pozná ďalších svojich Slávikov. Spevák Peter Cmorik, speváčka Zuzana Smatanová a kapela Desmod sú víťazmi tohtoročnej ankety Slávik 2007, ktorej výsledky dnes slávnostne vyhlásili na galaprograme v Sibamac ...
V ankete organizovanej Produkčným domom FORZA, agentúrou Oklamčák Production a TV Markíza sa v tých istých kategóriách na druhej priečke rebríčka popularity umiestnili Miro Žbirka, Katarína Knechtová a skupina Elán. Tretie miesto a bronzového Slávika 2007 získali Mário Kollár, Zdenka Predná a skupina Peha. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných boli výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené až počas slávnostného galaprogramu v priamom televíznom prenose.
Jeden z najdôležitejších večerov roka v slovenskom hudobnom svete sprevádzal moderátor Martin „Pyco“ Rausch. Na tohtoročnom Sláviku videli diváci viacero jedinečných hudobných čísel, ktoré boli pripravené špeciálne len pre túto príležitosť. Na pódiu sa vystriedali Tublatanka, Tina, Peha, Dychová hudba Zlaťulka, Jana Kirschner, Zuzana Smatanová, Misha, Opak, Miro Žbirka a Gladiator.
Hlasovalo sa aj v ďalších, vedľajších kategóriách. Skokanom roka sa stal spevák Marcel Palonder, Objavom roka sa stala prešovská skupina Komajota a cenu Rádioslávik rádia Expres za najhranejšieho interpreta v rádiu Expres získala skupina Desmod. V kategórii Hit roka, ktorú organizuje denník Nový Čas, vyhrala skladba „Nemusíš sa báť“ od Petra Cmorika.

V priamom prenose sa verejnosť dozvedela aj meno výhercu finančnej prémie vo výške 150 000, - Sk, ktorý bol vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik. Výhercom sa stala pani Mária zo Žiliny. Taktiež sa verejnosť dozvedela meno výhercu SMS hlasovania, ktorý získal štýlový automobil FIAT 500 a benzín na 5500 km zadarmo. Šťastným výhercom sa stala rodina z Vranova n/Topľou.

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Generálni reklamní partneri: HASS – partner pre realizácie stavieb, Kúpele Brusno a minerálna voda Brusnianka, Thermal Park Bešenová – relax all inclusive. Hlavní reklamní partneri: FIAT, Eco - Invest, Gamo, CK Hydrotour. Reklamní partneri: Hypoglobal, City Hotel Bratislava, Istropolis Cinema, Slovenská pošta. Mediálni partneri: Rádio EXPRES, Nový Čas, týždenníky Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Ľudia, mesačníky IN a Rebecca, SITA, TASR, Azet.sk, ISPA, Plazma media, Medias.
 

Vyberte región

mark